Gonatt världen .

Jag borde egentligen sova för längesen. Men har inte blivigt av! Lite av min kvällstid har jag ägnat åt Jennifer. Kände kände att jag behövde lite frisk luft, och det var nu ett litet tag sen vi umgicks, så det kändes bra. Ni kanske tänker att det är inte det smartaste att springa runt ute, men det gjorde vi inte heller, så de så! =)

Men nu är jag iaf hemma och ska gå och lägga mig.

En rolig sak som Jennifer berätta för mig ikväll var  "Jag har sökt om grävlingar och man får tydligen ha dom som husdjur, det är inte olaglig!" Haha båda tänkte typ att man vore as dum om man hade de!! =P
Så när jag gick hem kom jag och tänka på den tanken igen.. HAHAHAH... Jag fick en bild i huvudet på att man gick runt i en riddardräckt!! =D Som J sa "Jag kommer snart, ska bara ut med grävlingen!" ;D HAHAHAA... Tänk er en såndär i plåt som rasslar minsta lilla steg man tar..Dååååligt stel!!! =D hahah, gaaalet skön humor jag har!! =D eller va säger nì? ;)

HAHHAAHHAHHAHAHAHAHAHAH!!!!

Dax att sova!

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0