Har du gjort illa någon..!?

Det pratade jag och Cia lite om. alltså inte med flit, men det gjorde kanske väldigt ont på personen i fråga...

Jag berättade om när jag smällde till Tessan i huvudet med ett strandtennis racket.. Hon hade retat upp mig toalt hela dagen. och till slut så svartnade det bara för mig.. Jag tog upp racket och smäller till henne allt jag kan med det i huvudet.. Precis när jag slagit så blir jag helt chockad över vad jag precis gjort.. hon fick ett skapligt jack, och det blödde som bara den...hon bara grät och grät.. Och jag blev så jäkla rädd.. jag fick panik och visste inte vad jag skulle göra.. Eftersom varken mamma eller pappa var hemma..Men slutade med att vi fick hjälp av en granne. Och då var vi runt 8 och9 år.. Redan då var jag galen!;)  haha. Nej men jag är jäkligt tålig. men det finns en gäns!!

Och när jag berätta de så säger Cia
"haha, jag sparka sönder min lillsyrras finger..."
A - Ehm va? haha sparka du så hon bröt det..?!
C - haha jaa, hon hade retat upp mig i 1 vecka, och samtidigt flög hon nästan ner för trappan.."
A - hahaha, du är ju fan sjukare än mig!!! 

Slutade med att båda satt och skratta... Om man tänker på människor som har kort stubin som det svämmar över för på en gång... jag tycker synd om dom! =P faktiskt.. Det är läskigt när man blir så arg så det svartnar för ögonen. Som tur var har det bara gjort det 2 ggr för mig under snart 21 år =P Men dock har jag blivigt utsatt för en som det svartnade för också..Mindre kul! =/

Nej nu måste jag sova, men börjar 9.00 imorgon...SOVMORGON!! =D Weeiiii ... Gonatt mina fans,vi hörs imorgon!!!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0