Heeeeeeeej!

Vilken dag.. Imorde när vi vaknade och hade käkat lite frukost blev det att åka till Henka och hans tjej och deras otroligt söta lilla unge Tyra och hälsa på! Det var första gången jag fick träffa henne! Och gud så söt hon är! =D hehe.

Sen efter det drog vi hem till Kicka. och så satte arbetet igång ;) Jag målade, fick dock lite lite hjälp av Jossan o Mamma och måla om deras bod. det blev helt galet snyggt! =) Dock är den inte klar, så ska fortsätta imorgon! Och pappa och Kicka hjälptes åt att lägga ut stora stenar nedanför trappen. det blwev riktigt snyggt det också!! =)

Och nu ikväll är vi hemma hos familjen Nilsson igen. Blev massa god mat och nu har lite grannar till dom kommit över och sitter och umgås lite. haha! Har inte träffat dom sen jag säkert var...5? hon fick chock när hon såg mig och Tessan =P haha.. "Nä men där är ju du...det är du med det lockiga håret!" haha.. aa det är jag! :P (Kan visa en bild på hur krullig jag var som liten sen när jag kommer hem!) =P jag säger bara en sak....oooootroligt söt! ;D hihi..

Som ni ser, jag mände Tessan.. Hon och Robin kom hit ikväll också, men dom är bara och mellan landar lite, imorgon fortsätter dom vidare till Norrköping för att gå på Kålmården, och sen vidare ner till Göteborg. Trevligt för dom! Och jag är ju inte avis på att dom glider runt i den feta BMWn heller... AS!! ;) haha!

Men får faktiskt inte glömma.. för några dagar sen, då fick jag åka med i Robins pappas bil...DRÖMBILEN!!! Den feta chrysler 300C ... som sagt, vissa har det bra! ;) haha


Gu så långt inlägg det blev här nu då! :P var ju inte meningen, men känns som mina fingrar bara fortsätter att skriva.. jag kanske ska göra som alla andra nu?! Skriva en bok... mohahaha! ;D skämt o sido! ;D


Imorgon blir det mer arbete, då blir det till att måla klart hela boden. =) Det kommer bli perfekt! helnöjd! haha, det känns som jag borde avsluta här. men jag bara fortsätter att skriva.. haha, jobbigt när man har mycket på hjärtat.. =P


Men nu får det vara bra! ;D TJA!


/A 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0