Kallt!

Jag hade lite tråkigt efter middagen, så jag tänkte..Jag följer med pappa och kollar när Jossan har träning, och sen vidare på en match efter de.. Jag säger bara en sak...DET SKULLE JAG ALDRIG HA GJORT!!!!

Jag tror jag aldrig varit med om så mycket regn på länge!!! det var helt galet..Jag har inte varit så arg och kall på samma gång på väldigt väldigt länge... usch.. jag hatar regn.. Ser jag fram imot år 2010 nu? JAAA de gör jag! =D Ohhh.. <3

Om 8 dagar händer något fantastiskt!!  =D OHHHH!! Vad får ni reda på senare! =)
________________

Igår så tackade jag nej till att följa med på räkkryssning med jobbet. jag kände att det inte var något för mig eftersom jag knappt klarar av att åka båt. inte sådan båt iaf.. Som sist jag var med till Åland, tog två sjösjuka tabletter, la mig ner och försökte sova och säger "ohh fyfan nu åker vi.." mamma säger "Nej Anna, vi har intelämnat kajen än!" bläää.... Så jag valde att skippa den, känns tråkigt på ett sätt, men samtidigt, jag kommer inte ha kul! Så är de!!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0