Lördag .

Japps, då var det lördag igen och där satt jag och tyckte allting verka meningslöst... tralala.. känner ni igen låten? =P Jag tror det typ är en med Arvingarna eller så, vet inte riktigt, kan va helt fel också! menmen! =P

Nu är jag inflyttad hos Tessan och Robin. Jag tog med mig lite kläder och sånt hit så jag slipper springa fram och tillbaka. inte för att det är långt. men ändå! ;D Anledningen att jag gick hit så tidigt var att Mojo gnällde jätte mkt hemma hos oss. Och tänkte att det blev bättre att ha henne här hemma. och som sagt, nu ligger hon och sover i hallen =)

Dock under den lilla stund som jag varit här har jag ändå hunnit med att städa. =P jag tyckte det var för stökigt här för min smak ;D så vardagsrummet, köket och badrummet är klart! =P Jag ska bara tvätta lite åt dom, sen dammsuga hela lägenheten. Vettefan om jag orkar mig på Robins spelrum, det är kaos där inne. Det kanske blir imorgon eller senare! =) Visst är jag snäll mot dom? Städar och allting, så dom kommer ju ha en klinisk ren lägenhet att komma hem till! =)

Så nu ska jag sätta på lite bra musik, sen blir det till att tvätta deras kläder !

Vi hörs!
/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0