Utomlands .

Jag skulle behöva en sista minuten just nu, tänk att bara få packa sin monsterbag, och bara dra in till arlanda och höra om dom har någon sista minuten.. Jag skulle kunna dra vart som helst. Visst mitt hjärta kommer alltid tillhöra Turkiet. Men ett annat land jag blivigt mer och mer intresserad av är Bulgarien. Det hade inte varit fel. Jag vill dit!

Och det kanske borde vara bra och pausa lite i ett annat land med tanke på framtidsplanerna...Någonstans där man aldrig har varit. bara leva för 1 vecka utan minsta lilla beskymmer! Förstår ni vart jag vill komma?! =P
- Jag vill utomlands...nu!

Idag har jag en liten klagardag. Det får man ha ibland, känns som dom blir fler bara.. livet går sakta just nu. =P

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0