Yepp !

Det fick bli en liten tupplur. Jag var så himla trött, så kändes som det inte fanns något annat val än att somna in lite lätt i min underbara säng. Så nu är jag någerlunda pigg iaf! =P

Frågan är vad man ska göra ikväll.. troligtvis ingenting. ska ju sova om några timmar igen eftersom det är jobb imorgon.. Nej me vad säger ni...OM MAN SKULLE TA OCH VINNA...1 MIJON? Hade inte suttit helt fel.. haha juste!

Idag när jag och Cia satt och snackad. då satt vi och prata om frmtdsjobb och sånt.. Hon ska ju nu flytta och plugga till socionom i 3,5 år... jag sa "ja skulle lätt kunna bli hemmafru" Haha.. Olika mål man har!! ;) Snacka om tragiskt igentligen.. Men just nu i livet så känns det som jag bara vill "leka" .. jag blir om några månader 21 år. det är inte meningen att jag ska veta vad jag vill göra som vuxen.. Så är mitt tänkande just nu!

När man ä ung ska man leva livet.. resa och bara ha kul. Inte sitta vid en bänk och läsa sönder. det kan man göra senare! eller?! ;)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0