bläää

Jag hade ställt kl på 06.00 imorse.. även om kl bara ringde så tröck jag på uppehåll, så den fortsatte att ringa var 10de minut.. Men vid 7 då tvingade jag mig upp iaf, började ju iaf halv.. MEN .. när jag stressat klart och klockan är typ minuten innan jag börjar... SÅ UPPTÄCKER JAG ATT DET ÄR ONSDAG OCH INTE TORSDAG!!!! Jag böjar kl 9.00 idag!!! Jag kunde fått sova så mycket längre!!

Visst blir man trött på sig själv? Gaah!! Snacka om att vilja att tiden ska gå snabbare än vad den gör!! ;) haha!

Så snart ska jag väl ta tag i livet och göra iordning lite frulle, vilket kommer sluta med gröt. Även fast jag alltid får kamper i magen efter gröt. Men vafan det är ju gott!!;) hihi..

Jag hoppas att denna dag kommer bli bättre. När jag sitter här i köket så ser man att det är sjuukt kallt ute, när jag kollade på temprometern så visade den -5 grader. Kylan har kommit för snabbt! Inte okej!!

Jag tänkte sätta in en bild på snö.. Men den här på pappa var den ända jag hitta.. Jag har inga bilder på snön som jag själv tagit förutom denna.. Illa!! Och där ser man ju bara lite!! haha, jaja!! :p


Ha en trevlig dag!!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0