Den som sa så ljög!!

Jag har sömnproblem, så där av ännu ett inlägg…

Sitter och drömmer mig bort. Jag pratade just med Helen om drömmen att vinna 187 miljoner kronor, vad skulle man göra egentligen? Jag hade typ inte ens hunnit fått upp mitt monster innan jag hade varit halvvägs på väg mot Arlanda ;) haha!!

Den som sa att "man blir inte lyckligare av pengar!" Den ljög!! Säg någon som inte blir lycklig om det skulle ramla in lite extra på kontot!! Mmm..Precis!!!

Gonatt, jag måste sova nu, för jag har inte vunnit pengarna än, jag har fortfarande ett arbete att sköta!! ;D

18 Dagar kvar! <3

/A

Kommentarer
Postat av: Hallonmamma

Jag skulle inte banga 187 miljoner. Fasen vad fint det skulle sitta!

2009-12-10 @ 15:10:15
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0