Gooooooooooooood morgon!!!!

Wazzzzaaa? ;)

Nu är jag GRANSH vaken och utvilad efter 13 timmars sönm... somnade kl 7 igåkväll... Jag fattde ingenting.. Hur kunde jag vara så galet trött? Jag hade ju planerat in att se Simpsons mellan 19.30-21.00 .. Mmmm, nu missade jag det..

När jag gick upp imorse och innan jag hunnit fått upp rullgardinen så hörde jag dörren slå igen där nere, så skulle se om det var mor eller Jose som gick iväg, det var mor, men något annat jag reagerade på är att vi har typ HUR MYCKET SNÖ SOM HELST PÅ BACKEN!!!! :D :D Jag vet vem som kommer ha roligast på gården idag av alla barnen OCH fröknar!!! :D Yeeeahjjj!!! Thats me!! :D

Men nu ska jag fixa det sista sen ska jag gå upp och ha lite försnack hos coachen!! :)))

Ha en trevlig dag!!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0