Måndag

Då var det en ny vecka igen, känner mig inte ett dugg pigg, så tog en panodil med svartvinbärs smak som man kokar i vatten och dricker så hett man kan, den är inte speciellt god, men den brukar hjälpa, dock ej imorse. Och bara 7 av 14 barn var på dagiset också, kaske börjar sjukdomarna komma nu?!..

Jag tänkte att jag skulle ut och springa idag, men kan dock inte eftersom jag är halft sjuk, och måste jobba hela december, det är ju snrt julledighet och jag fick mina dagar jag ville ledigt! :) Så 22 december går jag av mitt pass för i år. :P

Fick precis ett sms om att mitt paket kommit till posten!! :D Jag vet vem som ska springa upp till pappa nu så han kan skjusa bort mig så jag kan hämta ut det! :D

Vi hörs!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0