Många tankar ..

Ibland när jag har lite tråkigt. Så kan jag sitta och läsa igenom gamla inlägg som jag har skrivigt. Det som jag oftast brukar gå tillbaka till är juli 08. Första gången det står om Turkiet. Det är rätt roligt att läsa om hur man upplevde allting just då. Och hur man har mått genom gångerna som man varit där.

Nu i December så blir det min 7e gång, på 1,5 år.  Rätt mycket om man tänker efter, men det har varit värt det! Tänk om jag aldrig hade följt med första gången när jag blev tillfrågad?! Undra hur mitt liv hade sätt ut idag då.. Troligtvis helt annorlunda. Jag är iaf glad att jag följde med! Riktigt glad!

Och att jag är glad över att jag sitter på planet om en vecka, det går inte att dölja. För det ska bli så otroligt roligt. Kan nog inte tacka nusse och hans familj och släkt tillräckligt för allting jag har fått upplevt tack vare dem. Självklart finns det andra som också biddragit med mycket kul. Glömmer aldrig någon av mina resor. Men då jag får vara tillsammans med Familjen, då mår jag som bäst, och alla mina beskymmer försvinner! är jag som lyckligast!! Det är så jag vill ha det! <3



/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0