Negativt inlägg från butterlutter a.ka Anna!!!

Känns som jag måste försöka lugna ner mig lite, varit så mycket jobb nu på sistonde + möten och allt sånt. Känns som jag inte pallar mer snart... Ikväll var jag hemma 20.15 från jobbet... Försöker att varva ner lite nu, går sådär.. Nu känner man att man behöver lite ledigt. För jag är inte glad, inte ett dugg. Och det går inte att dölja på jobbet vilket är största problemet... uscha!!!

Mitt schema känns inte heller bra, förut hade jag min senaste dag kl 17.00 en gång i veckan, och alla andra dagar slutade jag runt 3.. Nu börjar jag tidigare och slutar tidigast 17.00 nästan varje dag förutom måndagar.. Man tror inte att det gör så stor skillnad på 30 och 40 timmar i veckan.. DET GÖR DET!! speciellt när man jobbar med lata personer... To bad om någon på huset läser det här, det skiter jag faktiskt i!!

Så trött på det stället just nu så jag vet inte vad... usch!

Skiter i om det klagas myket i detta inlägg, men jag har en ilska i mig och frustation som jag aldrig får ut eftersom jag inte orkar ta disskutioner med folk som inte inser när dom har fel och inte änns lyssnar på vad man har att säga, för de har redan bestämt sig för "vad som är rätt!" Idioter!!

Och en grej till... SLUTA SLICKA CHEFEN I ARSLET!!!! mmm det var väl allt!!

hej då!!

/A
Kommentarer
Postat av: mikaela

Du kanske ska lista ut varför du inte konfronterar männisorna, och sen gå och konfrontera dem. Om du mår sådär liksom kan det vara värt det.

2009-12-17 @ 00:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0