Pynt!

Nu ska jag och mor ner till källaren och hämta våran snygga julgran. Vi ska upp med den redan nu. Har för mig att man tar upp den dagen innan julafton, minns inte, firade ju jul med moster och dom förra året när mamma och resten av familjen var hos faster mfl. Och mitt minne är inte det bästa!! ;D
Men måste hinna pynta den innan Jossan kommer, för annars ska hon hjälpa till, och jag är perfektionist när jag gör sånt, och hon bara hänger upp sakerna här och var, så det slutar inte bra om vi hjälps åt! ;) haha!!

Några kommentaren som är typiskt mig under julgrans pynt!! ;)

"Meeen..."
"Där ka du ju inte hänga den där!!"
"Men vafaan"
"Det är bättre om jag gör det här själv, det blir inte bra när du hjälper till!"

hahaha, det ska vara snyggt!! ;)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0