Slit slit slit!!

Jag är äntligen hemma, puh....

Jag, mamma, syster, moster och Susanne drog till Täby redan kvart över 9 imorse. Jag lyckdes handla till alla utom mamma och pappa när kl blev två. Innan vi var påväg där ifrån ringde Robin och fråga om jag ville följa med honom och handla. Så efter en stund hemma så tog jag bussen tillbaka till täby för att möta upp honom.

Så det har varit mycket shopping idag. Även till mig själv, kände att jag behövde de ;) hihi.. Och även om jag bara skulle spåna lite till Nusse så hittade jag en grej! great!! Men är inte klar än. Så ja Järkan, vi får gå upp tidigt och dra iväg!! :p haha!

Sista sekunden..ohh vad jag älskar det, haha.. Man blir ju inte ett dugg stressad ;)

ALLTID kvällen den 23 så gör vi iordning julskinkan, så vi har precis tagit oss en skinksmörgås, som smakade gudomligt. Min far är bäst på att göra skinkan!! Nu har jag väldigt stor julkänsla. Och snön ligger t.om kvar, det är helt fantastiskt! :D

Imorgon kommer Tessan & Robin, hans bror, mor och Roger, kusin, moster och Mulle hit på julfrukost. Det kommer bli hur mysigt som helst!! :)) Det ser jag fram imot!

Nu ska jag göra mig iordning för sängen, och sedan kanske ringa ett litet samtal till Älsk, och sedan sova :) Hörs vi inte imorgon så får ni ha en fantastiskt jul! :))

Visst blev den fin ;) hihi..


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0