Svar på kommentaren.

Från Mikaela.
-Du kanske ska lista ut varför du inte konfronterar männisorna, och sen gå och konfrontera dem. Om du mår sådär liksom kan det vara värt det.

Skrev innan att jag inte orkar ta disskutionerna.. Jag har försökt förut, det har jag verkligen, men när det inte leder någon vart, orkar man inte ta dom längre ..
Vill inte säga för mycket här, men kan säga att TRO MIG, jag har försökt X antal gånger. Men när en person kommer i underläge och säger "Jag tänker inte disskutera detta mer!" och sen går sin väg och vägrar lyssna eller prata mer, då vet jag inte vad jag ska göra.. Eftersom det inte heller hjälper att prata med chefen..


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0