Tomta!!

Vi tomtar på jobbet, iaf vissa av oss, och för er som inte vet vad som menas med det så är det som en liten lek.. Vi skrev ner alla deltagares namn på en boll och la ner alla i en burk sedan drog vi ett namn, man får absolut inte tala om för någon vems namn man fick...
Och då ska man skojja lite med den personen som man fick, jag sa "stackars den som ja drar!!" ;) haha. Och idag så började allting.. Jag blev tomtad två gånger.. Och man får bara tomta med den personen man har på bollen, ingen annan.

Så idag när jag kollade i min låda där jag har mina papper i så såg jag att någon hade lagt ner en påse med chokladtomtar i :D as gulligt ju!! MEN, sen när jag skulle gå hem, så klädde jag på mig mina ytterkläder och så som vanligt, och när jag tog mina skor.. då ser jag att dom är IHOPTEJPADE! hahah, dålig chock jag fick!! :D Och igen aning har jag om vem det kan vara. Och de gäller ju att vara smart, för ingen annan som är med i spelet får ju se en, för då kan ju dom i sin tur lista ut vem som tomtar för den! ;) Så ju fler man är i spelet, ju svårare blir det! :P

Riskabel, spännande och rolig lek! :D

Sorry för att jag är sämst på att förklara! ;) haha!! Men troligtvis förstår ni! :P

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0