090203

Varit lite gles uppdatering. det är för mina sömnproblem är tillbaka igen.. bra att dem slutar till helgen och kommer tillbaka i veckorna. hmm.. Imorgon börjar jag kl 07.00...usch.. jag lär ju inte gå upp typ 10 i 7, ta kläderna, borsta tänderna och sen gå.. =P haha.. Nej kanske inte så sent, men 20 över 6 iaf :P fyfan va tiiiidigt!!!

Imorgon ska jag iväg och kolla upp en grej, så jag kommer sluta tidigt, det är skönt iaf! =) Sen så imorgon kväll ska jag iväg med Cia och hennes familj, och sitta i publiken på Singing bee =) Ska bli kul. även om jag lär vara extremt trött!! hehe, men det är sånt man får ta!=)

Jag ska gå upp på mitt rum nu, läsa i boken.. har börjat om på i taket lyser stjärnorna igen.. började, men gav upp den pågrund av tidsbrist ;) haha. Men nu har jag börjat igen! =) Och den är bra. riktigt bra! Jag funderar på att se filmen sen. vi får se helt enkelt..

Vet ni föresten vad jag jossan och Tess gjorde idag? Jag drog med dem till gymmet. =) Det var riktigt skönt. så vi kom väl hem för någon timme sen, så nu är man ny duschad och fräsh! ;) hihi. Men det var skönt! Nu är man igång lite! ;) höhö..

Nej juste, läsning var det! =P

Ha en trevlig kväll. Efter boken blir det sovning. bra bra! Natti!

/A
Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

gammal musik är alltid bra :) kram

2009-02-03 @ 20:26:03
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: Jackeline Perez

gammal musik är alltid bra :) kram

2009-02-03 @ 20:46:56
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: Tess

Fett kul vi hade, haha:)

2009-02-04 @ 14:29:09
Postat av: Tess

Fett kul vi hade, haha:)

2009-02-04 @ 14:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0