En plan.

Jag är igentligen hur trött som helst, men jag kan inte sova. Sitter och pratar massor med älskling. Och han är extremt gullig. Min Älskling! <3

Satt även nyss och pratade med Helen. Vi har bestämt att vi ska hitta på något nästa helg. förhoppningsvis på lördag, om jag får tycka till lite. för på fredagar är jag helt död efter veckan. Vi får se om det blir filmkväll, eller middag och sen bio. Båda delarna är ju trevliga som sagt =) Men hon var ju på jobbet nu så vi ska höras närmare!

Imorgon så har jag dragit med mig Tess, vi ska träna. Känns som det håller på och ballar ur lite, och jag vill träna, så imorgon blev hon mitt offer. hehe. Jag måste bestämma mig, jag har ett litet schema som jag tänkt följa! Förhoppningsvis blir det kalas! Jag tror på de!

Just nu har jag inget mer på hjärtat, förutom att jag önska att helgen var en dag extra..På måndag morgon när klockan ringer 06.30 kommer jag tänka på låten No stress - Lourent Wolf och när dem sjunger.."I don´t wanna work today!" haha =P

Gonatt läsarna!
/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0