Fucker .

Ja en viss person kallar mig det ibland, och jag gillar det!

Nu har jag precis kommit hem från en promenad jag och min kvinna var ute på. Och jaa, vi sågs halv 8. Tiden går snabbt när man har roligt! ;) Och det känns bra!
___________

Något jag borde införskaffa mig som jag inte gjort än är lepsyl! typ ge mig! Mina läppar svider hur mycket som helst. och jag glömmer hela tiden att köpa! trött jag blir hurrni! ;) Så har du svängen förbi här kan du ju bara kasta in ett lite snabbt! Schysst, då säger vi så!

Nej ni, nu ska jag chilla lite och kolla om det är typ LA/Miami INK på tvn! =)

Säger gonatt nu, för ikväll kommer inge mer inlägg. Typiskt det känns som fredag idag. Men tro det eller ej, det är 1 dag kvar på denna vecka! =P

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0