Hihi

Imorse var det segt att gå upp. Men dagen har gått väldigt snabbt ändå. haha, idag när vi käkade mellis, så fick jag ett skratt anfall, så jag började as garva och tårarna bara rann ='D hahah.. Alla barnen förutom ett bara satt och kollade på mig som jag var dum i huvudet!!

Ibland kan jag få helt sjuka skratt attacker.. Jag börjar tänka på en rolig sak när jag ser något eller bara sitter och tänker på något roligt som hänt förut.. och så börjar jag as garva.. va lite pinsamt när alla andra fröknar bara sitter och kollar på en, och fattar inte ett skit! =D Sen så börjar dem skratta lite för att jag viker mig av garv! ;D hahaha!! Roligt har dagen varit! =D
___________

Igår var jag på Singing Bee inspelning med Cia och hennes mor och far. Det var riktigt trevligt. Det bjöd på gratis bullar, vitamin drycker och godis! Jag trodde det skulle vara rätt tråkigt och att man skulle få sitta där i timmar och så.. Men ska jag vara ärlig, så var det inte tråkigt någon gång efter vi fått komma in i studion! =P Vi fick as bra platser, precis brevid en av dem som dansar. Dåååååligt snygga dansarna var.. iaf 2 st av dom!! Och vi satt precis vid dem ;) *blink blink* Men det var ritkigt trevligt. mycket mindre än vad det ser ut på Tvn. Och ena killen som snackar under pauserna och så, han är störtskönt! =D Hahah..

Nej nu ska jag ta och slå ett samtal för att ta reda på vart min familj håller hus.. Jag frågade om Jossan skulle med till gymet idag, men hon hade fotbolls träning, så jag får knalla dit själv om inte Tess kanske hakar på ;) haha!!

/A
Kommentarer
Postat av: Bea

sv: Tack så mycket :)

2009-02-05 @ 18:17:21
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: mikaela

det är alltid mycket mindre än på tv! undrar varför. Idolstudion va asliten :P

2009-02-05 @ 19:39:44
URL: http://daleke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0