Lördag 210209

imorse startade jag mammasen och pappasen upp med en morgonpromenad vid 10 tiden. kom hem och käka frukost. Sen kom Cina och mulle ner ett tag. och resten av hela dagen har jag umgåtts med Sebastian.

Nu har precis några av gästerna kommit. Vi ska käka ihop med massa annat folk idag. ska bli trevligt, blir väl runt 13 pers iaf =) Och vet ni vad det blir? Grillat såklart! =D Muuuums! hihi.. Det blir kalas!

Jag längtar tills lön! Då ska jag och min älskade moster åka och handla lite. kanske inte just den 25. nej det kan lika gärna bli den 17 tex nästa månad. Men någon dag ska vi dra iväg efter lön iaf =) Det ska bli trevligt!
______________________________________

Vad ska ni andra hitta på för skojj i helgen då? Jag känner att jag igentligen skulle behöva sova mig igenom hela helgen. Men det är inget jag tänker göra!

Nej, då var det dax för att bli social ;P

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0