Tisdag .

gles uppdatering..igen!

Söndagen var inte speciellt händelserik. tog i stort sätt bara en liten prommis... Igår, då var det bara hem efter jobbet käka lite middag byta om och dra iväg på bandy. sen när man väl kom hem vid kvart över 8 på kvällen så var jag helt slut. så då blev det duschen och sen lite tv innan det var sängdax.

Idag har jag varit jättetrött. mamma väckte mig 20 över 7. då jag råkat ställa in min klocka på torsdag. och jag började halv 8 idag. så man kan säga att jag var liiite stressad =P haha, kom 5 min sent, men sa som det var så de var lugnt.. =P

Nu ska jag lyssna musik och hoppas att dem nya elementen i mitt rum värmer upp rummet riktigt snabbt, för jag tycker det är iskallt här inne!! =/

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0