Tro det eller ej

Men här kommer ett till inlägg! ;) haha!

Har precis pratat klart med min älskade pojkvän. Vi skulle höras senare på telefon, det känns bra! <3

Jag känner mig faktiskt väldigt pigg, så nu ska jag byta om till något varmare, och sedan ska jag och Jennifer ut och gå! Det ska bli skönt att komma ut och få lite friskt luft efter denna helg! Och sen ska jag bädda rent också. Så verkligen alla basiller är borta. Jag trodde ju att jag var ledig imorgon..Eller aa jag var det, tills jag blev uppbokad hos mamma och hennes arbetskolegor! Shit, jag är typ arbetsnarkoman ;) Jobbar även när jag är ledig lixom..shit ;D haha! Nerå skämt och sido! pengarna rullar in som de ska, de går bra nu! ;)

Nej, byta om var det dax för ja! Så jag inte kommer försent ut och möta jennifer ;) Som om det är jag som brukar komma sent.. J ringer mig 18.40 här om dagen, ska vi ut och gå? Och hon ringer alltid mig när hon är ute vid tvättstugan som ligger 30 sek från mig, så går jag bara ut och så möts vi. MEN..inte denna dag ;) då var visst kl typ 19.13 när hon ringer den där signalen.. oftast tar det MAX 3 min mellan våra bostäder, sen får vi lägga på 7 min för att gå på toan och klä på sig.. vilket blir, att man bör vara klar ungefär 18.50.. Meeen, det tog visst bara 23 min exra den dagen ;) Jaja...

Nu ska jag göra mig iordning innan jag kommer vara den som kommer försent bara för de! ;)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0