050109

Så..Nu har jag precis käkat middag. och innan det blev det den dagliga promenaden. Så när som helst ska jag in i duschen, så jag är sådär fräsh igen som jag brukar vara! ;)

Jag tänkte köra en liten genomgång på 2008. Vad har igentligen hänt? Det är inte speciellt mycket som jag kan komma på just sådär.Men här är lite iaf;
*Det tog slut med Thomas efter 2 år.
*Jag åkte utomlands med min andra familj (Svenssons) =P
*Och sen även 2 ggr ensam med bara Jennifer.
*Träffa Nusse <3
*Jag, Helen, Daleke och Cia tog en tripp upp till hölick för några dagar upp till dalekes sommarstuga.
*Den riktigt trevliga festen ute i Tinas sommarstuga.
*Alla gånger på Roberts ;) haha.
*Jag slutade jobba på INC, och började på bygget, slutade där och började hjälpa till på olika dagisplatser!
*Jag har lärt mig vilka jag kan lita på.

Jaa nu kommer jag faktiskt på något mer, så det får räcka! =)


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0