070109

Jag ska snart gå och sova, jag är faktiskt jättetrött. Kom hem för ett tag sen, har tillbringat kvällen tillsammans med Jennifer och Jack. mycket trevligt! =)

Tidigare var jag ju hos Helen också, riktigt trevligt, vi tog en promenad på Lillsjön. Och ja jag var skapligt stressad. haha, tycker inte alls om att knalla runt på isen. tänk om den spricker lixom.. nee sånt där är läskigt... Sen blev det lunch och så kollande vi på resor =D hehe, jag och Jennifer ska snart beställa =D hihi.

Vet ni? Jag saknar faktiskt min mobil väldigt mycket. Jag har inte kvar några låtar eller bilder. några nr har försvunnigt =( Nej nu ska vi inte tänka så. det blir nog bra. förhoppningsvis får jag låna en telefon av Robin imorgon som jag kan ha sålänge. =) Visst är han underbart snäll!? =)

Får avslutas med en bild på Älsk <3


Gonatt mina fans!
/A
Kommentarer
Postat av: mikaelaa

nu prenumererar jag på din blogg :D jag vill åtminstonde ha femton inlägg om dagen ;)

2009-01-07 @ 13:16:07
URL: http://daleke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0