20 frågor .

Eftersom jag är sjuk så får det bli 20 frågor så jag har något att sysselsätta mig med. =P

1. Värsta känslan:
Ångest, tvångstankar

2. Bästa känslan: Glädje

3. Din första tanke när du vaknar: Ohh, och somnar om.

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon:
Lady gaga - Pokerface

5. Vad har du på väggarna i ditt sovrum:
Hyllor, tv och foton

6. Vad har du under sängen: Damm?!

7. Ser på: Just nu ingenting.

8. Har du någonsin varit kär: Ja

9. Lyssnar på just nu: Något skit som spelas från Tessans telefon

10. Skriv något smart:
Smart! ;D

11. Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem: Vet ej.

12. Vad stod det i ditt senaste mottaget sms: Så charmig=) guld m 4a.

13. Vad vill du bli när du blir stor: Vet inte, har inte kommit på det än.

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig: Haha, jag vet inte, det kan inte jag svara på!

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick: Ojj. Det kan jag inte bara komma på såhär, då måste jag ju tänka =P Återkommer;)

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i: Dans och kunna prata alla språk i världen flytande

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan: låren? ;)

18. Vilken superhjältekraft vill du ha: Flyga

19. Vad är du beroende av:
Uppmärksamhet? ;)

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö: Jennifer, Adem och Nusse såklart =D

Njut mina läsare. njut ! ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0