En lördag .

Jag kan väl börja med och säga att gårdagen var trevlig..Hela kvällen började uppe hos min älskade moster med familj. Jag och pappa gick upp dit på middag. Vi grillade =D Wiihooo.. hur gott var inte det lixom?! ;D Sen vid 7-tiden gick jag hem till min mor och hennes arbetskamrater.. Där Vi åt ost och kex med massa frukter och kollade på Lets Dance. Lite tråkigt var det eftersom ingen åkte ut. Men annars så. Inte bra att Hasse Aro hängde löst heller, han är typ en av mina favoriter nu när Magdalena har lämnat programmet... Det där måste vi göra något åt!! Men annars var det hur trevligt som helst!=)

Sen en sjuk grej.. en granne kom förbi och skulle "skrämmas" lite. hon hade satt på sig en mask och stod utan för vårat fönster..frågan är hur många som tyckte det var kul?! =O =| Dåligt sätt att bjuda in sig själv på. Jag såg mammas min när hon bara gick in och satte sig.. alltså hallå?! =S Så gör man inte, då har man ju inte mycket vett i kroppen!!  Jaja, nu lämnar vi det!

Idag känner jag mig rätt sliten, varför går aldrig min förkylning över? Eller var det alkoholen igår? Hmm, nej det kan jag inte tänka mig. =P

Nee, nu ska jag ta och lägga över lite låtar till min mobil. så jag kan lyssna på lite musik, det är ju trotts allt en musik telefon..och jag har 2 låtar! Yeahh! ;) haha, bra jobbat! =P

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0