Fredag 16/1

Varit lite dålig uppdatering, beroende på att jag varit så otroligt trött..Första veckan med jobb har gått nu efter en lång ledighet så är jag sliten =P haha. Och så börjar jag känna mig i sjuk, eller aa halsen svider. Så i helgen ska jag bara ta det lugnt. ska självklart kolla Lets dance nu ikväll. Sen får vi se. funderar på att kanske sova efter de? Jag har ingen som helst lust att bli sjuk..

Igår så tog jag och Jennifer våran lilla prommis. Sen gick vi hem hit för att vi höll på och dö av kylan. Och då fixa vi till en bild på henne och mig, så som jag hade gjort med bilden med mig och Nusse. Men våran ser iaf ut såhär.  Visst blev den fin? Och ser ni hur solbränd jag var i sommras? =D Den ända vi har fixat är vita kanterna. Annars är det orginalbilden. Vilka vackra primadonnor ;) <3



Blev även att vi fixade en på Jennifer och Adem som blev såhär! =)




Som ni ser så gillade vi det där med den vita som kommer från sidorna;)

/A

Kommentarer
Postat av: Linaaaaaaa

fint ju anna, TÖNG bild

(jag är ju snyggare, men det är en annan historia)

2009-01-18 @ 01:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0