Taggad .

Jag är taggad. På fredag ska jag umgås med min mor och hennes (Vill säga delvis mina) arbetskamrater! Vi ska dricka alkohol och kolla på Lets dance och snacka skit. Jag är taggad! totaltaggad.  Sedan blir det även prat om kryssningen som dem vill ha med mig på. Mmm. jag är omtyckt! ;)

Idag har det gått kalasbra att jobba, men jag har varit frysigt jätte mycket. Så jag gick runt med filten nästan hela dagen =P haha. Och Jennifer jobbade idag också, så S sa att vi skulle över på stora sidan och leka, så då fick jag umgås lite med Jennifer också.. haha, vi ger visst aldrig upp.. umgås heltid på fritiden, och nu börjar vi även att jobba med varandra.. Haha, hur ska dettta sluta? ;)


Jag tyckte att vi skulle äta pannkakor till middag idag, så just nu står mamma och gör det åt oss XD Mmm.. ska bli kalasgott =D

Vi hörs!
/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0