Aaa hej

Jag är vaken... När jag kom hem så slappa jag ett tag, sen drog jag iväg ett tag och träffade Jennifer. Hon hade köpt gala snygga skor, och det har jag också! Vilket glassigt liv vi lever ;) haha.

När jag kom hem så käkade jag middag, och somnade straxt efter det, och vaknade för kanske någon halvtimme sen. Hoppas bara att jag kan somna inatt. Imorgon står det 7 på schemat igen.. Sen måste jag till Vallentuna..men bussarna går typ cp-tider!! =| som vanligt ungefär.. och jag Måste verkligen dit också, får hoppas på att pappa kanske kommer hem lite tidigare. menmen..

Jag har ont i magen, och sen känner jag mig rätt äcklig, så ska nog gå in och ta mig en dusch nu...Vi hörs!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0