Godmorgon!!

Har ni sovigt gott mina fans? Min sömn har varit perfekt. Dock drömde jag om barn inatt =P På sista tiden har det pratas väldigt mycket om barn, jag vet inte varför. Så nu börjar jag t.om drömma om dem! =P haha..

Idag så åker kära Cia till Alanya 1v, jag är ju inte ett dugg avensjuk!! Inte alls... GAAH alltså!! Jag vill ju också!!! Men nu är det ung 2 veckor kvar tills jobbet börjar, sen jobbar jag konstant fram till jul, men har ett schema på 4dagar/v, så det är ändå rätt skönt!! :) Det kommer gå bra! Jag ska jobba som en tok nu fram till jul..(Har papper fram till jul!) sen ska jag försöka hitta något fram till April, och då....då flyttar jag utomlands i ung 8 månader! =D Tror ni att jag längtar eller? =D Jag är total taggad, och inget ska knäcka min dröm! :)


Skrattar lite när jag ser denhär bilden..Precis innan tog jag foto på alla andra,sen när ja tar på mig själv säger mamma.
M - Men Anna, verkligen att du tar kort på dig själv...
A - Haha, ja jag är så jävla snygg alltså!!
M - ...

Mormor krullet är med mig...JAPP
Dom snygga solbrillona....JAPP
Ego-kära Anna....JAPP
;D

/A
Kommentarer
Postat av: e

vilken härlig dröm du har skapat dig, Anna ;) mycket fin!

2009-07-30 @ 00:56:14
Postat av: Anna

SV: haha Ja men ellr hur! ;)

2009-07-30 @ 11:01:48
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0