Hemma igen .

Jag drog iväg efter middagen och mötte upp min kvinna James!
Det  blev att ligga och lata sig framför tvn där de visade filmen om Michael Jacksson! Den var bra av de jag såg. Dock såg jag ej klart hela. Och eftersom Jennifer hade sett den förut gick hon iväg och gjorde lite äppelpaj, mums!=)

Så nu är jag hemma igen, kollar lite på LA INC. Tycker det är riktigt kul att titta på! =D Och jag blir mer taggad, jag har funderingar om en till, det ska också vara en mening,m fast på andra armen..(på turkiska också självklart!) Men det blir senare som den blir av. troligtvis kommer den göras av samma grabbar som den andra!! =) yeeeah!

Planerna om min flytt går bra, det ser väldigt ljut ut! jag är massa glaaaad!!! =D

Så slänger in en bild på en glad-lycklig-taggad-Anna!!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0