Jag säger bara äntligen!

Nu har jag äntligen kommit hem, eller ja varit hemma i snart 45 min iaf. Dagen har varit hur trevlig som helst. Vi fick träffa U som ska börja jobba tillsammans med oss, hon verkar väldigt bra! Så känns kalas! =) Sen har vi även blivit bjudna på en jättegod lunch nere vid vattnet på restaurangen Piren.(Vi var i Norrtälje) jätte mysigt ställe! =)

Inget tal om att det varit varmt idag, helt galet! Men dock så kom det lite regn där i Norrtälje! Men det var så lite så de gjorde ingenting! =) Jag trodde imorse att dagen skulle bli kortare än vad jag brukar gå till, men det blev 4,5 ut över mitt schema! Men det är ingenting jag tänker skriva upp, chefen var ju schysst o bjöd på lunch! =) Visst är jag snäll! (A) hihi

Nu ska jag vara lite social med min raring på msn, och sen ska jag nog bara pausa =P Vi hörs!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0