SEMESTER!!

Idag gick jag på semester!! =D YEEEES!! Fick t.om sluta 1timme tidigare än planerat! Sånt uppskattas alltid! =D Så jäkla skönt!! Nu är man ledig i 4 veckor! OM jag ska njuta!! ;)

När jag kom hem gick jag ner och hämtade bagen. Så den är typ halft färdigpackad. Jag håller samtidigt på i tvättsugan! Så springer fram och tillbaka här! =) Men snart så!

IMORGON DRAR VI!! Kan ni fatta?! Jag vet inte om jag insätt de än! =P Jag är jätte taggad in för att träffa TREVLIGT folk =) Nyss när jag loggade in på msn så skrev Emrah att det är nära nu!! :D OM det är lixom!!!=D Jag VET att han saknat mig brutalt! ;)Hahah.

Som avslutning kan vi ta en bild på mig och Emrah! ;D


Vi hörs!!!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0