Snart, jäkligt snart!

Det känns otroligt bra att det är så få dagar kvar nu, jag har saknat honom
sjukt mycket, även fast vi bara varit ifrån varandra lite över 1 månad.
Igår satt vi i timmar och bara prata och prata om saker om allt möjligt,
jag gillar dom stunderna! väldigt mycket!

Den 13 juli förra året var det första gången som vi träffades.
Och den 14 var vi på våran  första dejt! Så det känns otroligt bra
att få vara där med honom nu när det precis blir 1 år sedan!
Jag kommer njuta av varje sekund som jag är där nere.
Jag kommer njuta extra mycket! Och framför allt,
 den lyckan jag har inom mig där nere finns inte när jag är här hemma i Sverige!

Resan är bokad på två veckor. Men jag är ledig i 4!
-man vet aldrig vad som kan hända! :)
 

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0