Heej!

Nu var det ett tag sen en uppdatering kom, men det beror på att min dator har bott i Gurraberra (Gustavsberg) i 2 dagar nu för lite kontroll hos Mias begåvade son! ;) haha! Tack för hjälpen Alex! =)
Men nu är den på hemmaplan igen!

Denna vecka har jag kännt har gått väldigt segt, vet ej varför. det är väl bara så efter allt man får reda på! Menmen. MEN en grej som är väldigt fantastisk är ju att vi har bokat in en ny resa! =D  Den 11 Juli drar vi.. Jag, mamma och fam.Svensson! Det kommer bli lagom GLASSIGT!! =D Och jag får träffa min man igen! Sen får vi hur den semestern slutar! Jag smider planer! ;) haha!!

Jag fick reda på att resan var bokad nu på eftermiddagen, och efter de gick allting lite lättare! haha..undra varför;) Som ni säkert märker, så kommer jag och Jennifer aldrig ge upp Turkiet! Mmm så är det!! Och pluggandet går bara bra, jag pluggar varje kväll..Men guud så svårt det är. men kul också! =D

Nu ska jag dricka lite kaffe och njuta av tanken att vi snart åker tillbaka! ;) <3

Vi höres gott folk! ;D

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0