Jag är redan uppe!

Ja, tro det eller ej. gick upp för kanske 10 min sen, så är rätt död. Men iaf. Mamma skulle åka med moster och fler till Eriksö och bada. gud vad man saknar det. Varje sommarlov förut när man var mindre så gick vi alltid upp tidigt när antligen Cina Carina eller pappa hade semester och så åkte man dit och badade varje dag! =) Det var underbart!
Men nu har jag inte varit där på jag vet inte hur länge! Men vem vet, kanske imorgon! =)förhoppningsvis!

Om drygt 1 timme ska vi börja röra oss in mot stan. Jag har ställt in biran och ciderna på kylning så det är klart ;D Sen går vi förbi ICA och köper en sallad innan vi går ner till bussen och möter upp några av dom andra! =) Det bli kalas!  Och idag så är det ju också varmt. Så vi får se vad jag har väl lättklätt på mig;) haha!

Bilder kommer senare, hoppas ni får en bra dag!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0