Måndag

Då var man hemma från jobbet. Och jag kom hem till ett tomt hus. Det är härligt! Det är nog ett av det skönaste som finns. Bara få komma hem efter en dag med 14 barn och sen är det helt knäpptyst. Me like very much! ;D

Så nu sitter jag och lyssnar på musik. jag kan lyssna hur högt jag vill, och på exakt vilken musik jag vill och hur många gåner om och om igen med samma låt utan att någon klagar;D.. Det är också skönt! :D haha. Nu kanske ni ser varför min syster tror att jag alltid kommer att bo själv?! haha ;) Men vem vill inte ha lugn och ro efter en heldag lixom? Mmm tänkte väl de! ;)

Vi hörs! Nu ska jag plugga lite medans det väl är lugnt här hemma!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0