Måndag .

Nu är jag hemma från en fruktansvärt seg dag. känns som tiden har gått baklänges. inte okej! Men äntligen är den över. Hmm.. det lät väldigt dåligt.."äntligen är den över" så sa jag inte om mitt jobb förut.. hmm..

Idag ringde jag ett väldigt speciellt samtal som jag var fruktansvärt närvös inför. Men personen i fråga svarade inte tyvärr! Så jag ska försöka senare eller imorgon.. Så hoppas på ett svar då! jag hoppas på ett positivt svar! =) Jag är taggad!

Och imorgon vet jag inte änns om jag jobbar. Det är Basdag så alla barn är lediga för att personalen ska prata om hur det kommer bli med alla avdelningarna och sånt. Men eftersom jag slutar nu den sista juni så frågade jag om jag skulle vara med på det eller om jag blev ledig som barnen. Men det visste hon inte så hon skulle kolla upp det.. och hon har inte hört av sig. Och varför ska jag ringa och fråga för? Det är hennes ansvar! Så vi får väl se om hon ringer!

Nu ska jag tillbringa lite tid åt att läsa bloggar! ;) hehe! Vi höres!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0