Rubrik

Jag satt med Jossan och mamma och kollade filmen på 5an. Jag vet inte om jag tyckte den var bra eller bara hemsk. Tänk att det säkert finns tjejer som hon Maggie och blir utsatta för sådan mobbning i verkligheten. Det får mig att må illa och bara vilja spy på dom mobbarna! hur hemsk kan egentligen en människa vara?
Jaa jaa, jag blir bara arg av tanken, så vi lämnar det! =P
______________________________________________________________________

Idag har jag en sån där dag som jag bara saknar min man. En sån där dag när man önskar att man vara mijadär eller något och bara kunde ta privatplanet bara för att åka och träffa honom. Även om det bara var för 5 minuter så skulle jag åka. Det är ingen rolig känsla när man saknar en person så otroligt mycket och inte kan träffas!

Jag har tänkt på en sak...Det är säkert många som läser min och även Jennifers blogg som skrattar åt oss för att vi vägrar ge upp Turkiet och våra män. Dom sitter och tänker på hur dumma vi måste vara som tror att detta kommer funka. Men det värsta av allt, det är dom som lyssna och säger "fan va kul för er!"Och sen får man höra något helt annat om vad vissa personer sagt på omvägar!

Men det som är mest kul. Det är att vi har fått uppleva så jäkla mycket som inte ni kommer vara i närheten av att få uppleva! Hur vi fått se en helt annan värld! Jag ångrar inte en sekund att jag tackade ja när Fam.Svensson frågade om jag ville följa med!! Jag älskar Turkiet, och kommer ALDRIG sluta åka dit. Och det svider nog i mångas ögon att vi har det så jävla bra!! Och att jag har min andra familj där, och det ger mig ännu en bra anledning till att åka! =)

mın biriyatekırıyı <3



/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0