Snart måndag .

Dagen har varit bra. Det var trevligt att familjen Svensson kom hit på en kvällsfika. =)

Jag känner att lite av ångesten börjar komma. klockan ringer lixom om några timmar. inte kul. Men vafan det är bara att kämpa på, det är ju bara 1,5 vecka kvar! =) Känns gudomligt skönt!!

Igår när jag skulle vara lite snäll och hämta pappas plånbok han hade glömt i bilen så var jag så himla klumpig så jag ramlade rakt ner på asfalten..och det gjorde förbaskat ont!! =P hahah...satan alltså.. Och det gör fortfarande riktigt ont i mitt knä.. jag kan inte ställa mig upp normalt utan att det känns som hela knät ska vika sig.. =P Men elitidrottare som jag är så går det väl över snart hoppas jag! ;D

Jag ska faktiskt ganska så snart sova, för jag är trött.

För att göra inlägget lite roligare så slänger jag in en bild på mig när jag var 2,5år gammal! =)
Jag var gaaaalet söt när jag var liten! Visst var jag!?!

/A
Kommentarer
Postat av: Julia

Svar: Jag har tränat, varit hemma och degat, fotat lite och bara slappat! ;)

Sov så gott! :-)

2009-06-21 @ 23:07:51
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0