SOL SOL SOL

- SOLEN LYSER!!
Kände att jag var tvungen att säga det! Welcome back baby! =D

____________________

Som ni märker så är jag GANSKA rastlös. Musiken spelas på högsta, coola människor på msn skriver. Men inte är man nöjd. typiskt! Men sen så är jag faktiskt ganska sugen på att sitta och skriva också. Så jag gör det. Det är ju faktiskt bara kul med uppdateringar. =)
____________________

Jag insåg nyss att alla nya bilder jag hade tagit med min digitalkamera hade jag glömt att lägga in.. Jag är smart som kollar det innan jag raderade allt från kameran. BRA jobbat! FAN vad arg jag är just nu..
Får slänga in en snygg bild på mig som lite tröst för mig själv!


Och nu har soljäveln gått i moln också!!
Aja. 27 dagar kvar till värmen, 27 dagar kvar till paradiset !

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0