Tisdag.

Idag så hade vi då basdag, så ungarna var lediga. men själv var man på plats halv 9.  Måste ändå säga att dagen gick fortare än jag trodde. Man var lite seg där på morgonen innan vi tog en liten minipaus för lite kaffe + skorpor och en frukt. Men efter de så vaknade man till =) 
Så eftersom jag började 1 timma senare än jag borde imorse, fick jag vara kvar 1 timme extra, men eftersom tiden gick så snabbt så är det okej! ;) haha! + så slapp jag vara med på APT´t som började halv 5.. Det kändes bra. annars hade jag inte varit hemma innan halv 7-7 som tidigast.

Familjen är borta på en studentmottagning hos ett gammalt dagbarn till mamma. Grattis till honom! =) så jag är själv hemma, vilket jag tycker är underbart skönt!! ;D haha! snacka om ensamvarg ;)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0