Tjena folket!

Idag ahr jag inga klagomål. eftersom man inte ska klaga på att det är sjukt varmt ute så kan jag inte de heller. =P

jobbade över lite idag, jag hade börjat med en grej så då kunde jag bara inte avsluta det sådär. Har knappt tillbringat någon tid med barnen idag på jobbet, bara under lunch blöjbyten och mellis. För idag har jag fixat med att diska alla leksaker och sen göra nya skylltar till barnen som börjar efter semestern nu. Så nu är det bara att plasta in dom, sen är det klart! =)

kl 6 så drar jag till Kista med mamma Carro o Jempa. Carro tyckte att vi kunde åka dit och ragga lite ;) haha!! Ni som tänker efter vet nog vad hon syftar på! ;D haha!
Så nu ska jag hälla i mig liter med vatten så mitt huvud inte går i bitar, har haft galet ont i huvudet idag, inte druckigt bra för 5 öre! får skärpa mig på den delen! och sen att jag varit inomhus typ 98% av dagen också. menmen!

Avslutar med en gammal psyk-bild på mig och dulle! ;) njut, för den e halv snygg! ;)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0