Tjena tjena

Då var man uppe och hyffsat pigg. kom ut från duschen för ett tag sen, så ska straxt torka håret sen ska jag knalla iväg till jobbet, ibland är det bra att ha jobbet 1,5 minut från sin ytterdörr ;) haha..

Jag slutar halv 5. har jag lite tur kanske man får gå tidigare;) höhö. Och så har jag fått med mig Cia till Täby! Så det blir dit en snabbis och kolla om klädesplaggen jag hittade på hemsidan finns i butik, ska bli intresant! För dom var galet snygga. Så finns dom inte där lär jag ju typ kasta mig över datorn när jag kommer hem och gå in på ginatricot.com =P haha!

Sen efter det blir det att gå upp och fira min älskade moster OCH mamma! Cina fyller år idag och mamma på måndag, så vi slår ihop och firar dom tillsammans idag! =)


Just nu visar det 26 på baksidan och då är lite av markisen nerdragen, så denna dag verkar också bjuda på kalasväder =)

Nu ska jag torka mitt hår lite, sen är jag reda för att gå till jobbet! Vi hörs senare!
/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0