Tjena tjena .

Nu är jag hemma. Dagen har varit bra. lite trött men bara bra annars!=) Slutade vid halv 4 idag. så när jag kom hem var jag ju tvungen att kolla lite tv. Men satt faktiskt på kaffe, för jag hade ingen lust att somna. Så efter middagen, vi åt kyckling ;D haha, åt det till lunch också, min dag kan inte bli bättre! ;) haha.. nej men efter maten iaf så kom Jemps ner. Sen har vi varit ute på promenad hela kvällen! Härligt!=)

Men nu är jag iaf hemma och ligger i sängen. Börjar inte förns 10.45 imorgon,så då blir det sovmorgon! härligt! Men det kommer ändå bli en bra dag känner jag!! ;) haha!!

Aşkim <3

Får be om ursäkt för kvaliten, men det är taget med min mobil! =)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0