Torsdag .

Sådärja. Då var man redo för helgen. Dagen har varit bra, vi firade midsommarafton med barnen, dukade upp långbord ute och åt tillsammans allihop! Mycket trevligt! Sedan även mycket dans runt midsommarstången! Alla barn var så duktiga så =)
Sen att det finns en person som man skulle vilja sticka kniven i är en annan sak!

Jag har gaalet ont i min svank, så jag tänkte bara ta det lugnt idag. slappo slappo!
____________________________

Måste tacka ett speciellt barn och hennes föräldrar för den fina chokladen vi fick som lite avslutning. Den familjen kommer man verkligen att sakna!  =) Tack så mycket!
____________________________

Nej nu ska jag typ hitta på en middag..till mig själv..jag är själv hemma..lycka!
Vi hörs senare mina fans!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0