22/3

Nu är jag hemma igen efter att ha tagit min kvälls promenad tillsammans med Jennifer. Alltid lika trevligt!

Jag berättade väl igentligen inte så mycket om gårdagen. vet ej om det finns så mycket och säga, men ändå. Jossan hade några kompisar här så jag och J gick upp på mitt rum och snacka och lyssnade på musik. Sen började dem skrika här ner, så vi gick ner, då satt dem och kolla på skräckfilm. Den fastnade vi också i, men det var max 20 min kvar när vi gick ner.
OCh efter det så spelade vi pictionary. Jag jennifer och Gustav mot Jossan,Tess, Evelina och Alex. Vi spelade bara 2 ggr, och det blev 1-1 .. som tur var! ;) haha! (Läs att jag är EXTREMT dålig förlorare!)

Nu ska jag snart gå upp och sova. Men är inte speciellt trött faktiskt. men blir väl det snart! Förstå måste jag bara lyssna några ggr på min knarkarlåt.. lite taskigt av er att inte ge mig den!;) Men det är bara ni som får lida för de! ;) haha nerå!

Har ni alla haft en bra helg annars då? Min har varit lugn eftersom jag varit sjuk sen i onsdags som sagt. Men trevlig såklart!

Imorgon är det jobb som gäller.Måste säga att jag saknar dem små pluttarna på jobbet! =) Men imorgon, då ska jag röra om lite i grytan igen.. haha! Och jag vet ju att "svärmor" och L-M har saknat mig något så otroligt under dessa dagar! ;) <3

Nu blev det ett ganska så långt inlägg, så lägger in lite gamla sommarbilder, så inlägget pippas upp lite! ;) hihi



Vi hörs imorgon. Nu tackar jag för mig! Gonatt folket!

/A
Kommentarer
Postat av: Anonym

test

2009-03-23 @ 12:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0