24/3

Hallå där.

Idag har det inte alls varit en bra dag. Det var varit en hemsk dag rent ut sagt! Jag fick ångest av allt som hänt nu på senaste. Så jag bara brast ut i gråt tidigare ikväll. Jag hatar när det blir så!
Fick ett jättegulligt sms av Älsk, sen var han sötast på msn. Men kändes som jag bara var otrevlig mot allt och alla. Har lite dåligt samvete för att jag var otrevlig mot honom. Men men..

Ikväll så har jag träffat Jennifer ett tag, vi tog våran kvällspromenad. Skönt!! Så när jag kom en tog jag en läs kall dusch. (Pappa tog allt varmvatten!) Och nu har jag precis gjort klart min pärm. Jag fick en pärm av moster, så gick upp till henne och hämtade den ikväll. Så nu är allt räkningar/lönepapper och alla viktiga papper insatta i den pärmen, det känns hur bra som helst. Det känns bra att ha ordning och reda på sina papper! =)

Imorgon så börjar jag halv 10. Det känns skönt! lite sovmorgon. Hoppas på att morgondagen blir bättre bara!

Juste.. när jag förut höll på och plocka med massa saker i mitt rum(ränsa byrån) så hittade jag massa gamla saker och foton. Jag ska lägga in på datorn så får ni se bilder imorgon! Det var riktigt kul, sånna saker man inte visste om eller glömt att man hade. eller t.om inte änns hittat! ;) ibland är det bra att städa. Och ändå så gick jag bara igenom 1 av mina 3 lådor! =P haha! bra jobbat! Ja så som sagt, bilder kommer imorgon! =)

Men det kommer bli en sen uppdatering. För jag slutar kl 17.00 .. Så om jag inte hinner skriva något innan jag drar iväg (läs Troligtvis inte) Så hörs vi efter kl 5 imorgon! Ha så fall en trevlig morgondag!

Gonatt
/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0